- شما نمی توانید "راهنمای تدریس ریاضی دوم دبستان" را به سبد خرید خود اضافه کنید، این محصول در انبار موجود نیست.
راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش…
۲,۱۲۰,۰۰۰ ریال
10 عدد در انبار
معرفی کوتاه
راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان
کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان در سه فصل تحت عناوینی همچون معرفی برنامه درسی؛ که به جایگاه تفکر و تعقل در برنامه ی درسی ملی و هدف های کلی، هدف های برنامه ی درسی اشاراتی کرده و شیوه ی ارزشیابی و خود ارزیابی را مد نظر قرار می دهد آغاز شده و در بخش دوم با عنوان مبانی یاددهی به ماهیت آموزش که به موضوع درس، توانمندی و صلاحیت معلم، توانمندی و تجربیات دانش آموز، امکانات، شرایط و محیط یادگیری بستگی دارد می پردازد.
مولفه ها و فرایند یاددهی و یا یادگیری درس سومین بخش کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان است که به اهداف این درس اشاره داشته و وسایل و رسانه هایی که کمک به فهم بیشتر مطالب و درک سریعتر آنها می کند نام برده شده است. در این فصل از چگونگی ارزشیابی دانش اموز و نوع تکالیفی که در این مبحث می توان از دانش آموز انتظار داشت نیز نکاتی ذکر گردیده و در ادامه به آموزش دروس به روش گفته شده می پردازد.
فهرست مطالب کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان به شرح زیر می باشد:
- فصل اول: معرفی برنامه ی درسی
- فصل دوم: مبانی یاددهی- یادگیری در برنامه درسی تفکر و پژوهش
- فصل سوم: مولفه ها و فرایند یاددهی – یادگیری هر درس
معرفی کتاب های راهنمای تدریس
تلاشها و عملکرد معلمان در هر جامعهای قابل توجه بوده و هست. چراکه بر نحوه شکوفایی نسل یا نسلها تأثیر گذارند. بر همین اساس توجه به توانمند نمودن این قشر و بهبود بخشیدن به عملکردشان از طریق ارائه پیشنهادها والگوها امری لازم و ضروری به حساب میآید. از همینرو مؤلفین و مدرسین دفتر تدوین و تألیف کتب درسی که اشراف بیشتری بر محتوای دروس دارند، طی تلاشهایی درخور و شایسته اقدام به انتشار کتابهایی تحت عنوان «کتاب های راهنمای تدریس» نمودهاند. در این کتابها سعی شده تا با شناسایی نیاز معلمان در امر تدریس و ارائه راهحلهای کاربردی برای آنها، آموزگاران را ضمن توانمند ساختن در زمینه نظری، در زمینههای عملی نیز به مهارتهای لازم برسانند.
در این کتابها، مؤلفان سعی نمودهاند تا در راستای اهداف بیان شده، الگویی را معرفی نمایند که به وسیله آن با در نظر داشتن دانش و تخصص معلمان، آنها مدیریت کلاسداری و روشهای آموزشی، شیوههای ارزشیابی و مهارتهای تفکر و درگیر کردن دانشآموز با مسائل را که از خصوصیات و مبانی علم «پداگوژی» است را بیاموزند.
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
تدریس یار علوم تجربی سوم دبستان
معرفی کوتاه تدریس یار علوم تجربی سوم دبستان کتاب تدریس یار علوم تجربی سوم دبستان تالیف نرگس به چاپ رسیده…
تدریس یار علوم تجربی پنجم دبستان
معرفی کوتاه تدریس یار علوم تجربی پنجم دبستان کتاب تدریس یار علوم تجربی پنجم دبستان تالیف عیسی وطن دوست به…
راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور…
راهنمای تدریس فارسی چهارم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی چهارم دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی چهارم دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور…
راهنمای تدریس آموزش قرآن سوم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس آموزش قرآن سوم دبستان «کتاب راهنمای تدریس آموزش قرآن سوم دبستان» با خصوصیات بیان شده و با…
راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان «کتاب راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان» با خصوصیات بیان شده و…
۲,۱۲۰,۰۰۰ ریال
10 عدد در انبار
10 عدد در انبار