- شما نمی توانید "راهنمای تدریس ریاضی ششم دبستان" را به سبد خرید خود اضافه کنید، این محصول در انبار موجود نیست.
راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش…
۲,۱۲۰,۰۰۰ ریال
10 عدد در انبار
معرفی کوتاه
راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان
کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان در سه فصل تحت عناوینی همچون معرفی برنامه درسی؛ که به جایگاه تفکر و تعقل در برنامه ی درسی ملی و هدف های کلی، هدف های برنامه ی درسی اشاراتی کرده و شیوه ی ارزشیابی و خود ارزیابی را مد نظر قرار می دهد آغاز شده و در بخش دوم با عنوان مبانی یاددهی به ماهیت آموزش که به موضوع درس، توانمندی و صلاحیت معلم، توانمندی و تجربیات دانش آموز، امکانات، شرایط و محیط یادگیری بستگی دارد می پردازد.
مولفه ها و فرایند یاددهی و یا یادگیری درس سومین بخش کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان است که به اهداف این درس اشاره داشته و وسایل و رسانه هایی که کمک به فهم بیشتر مطالب و درک سریعتر آنها می کند نام برده شده است. در این فصل از چگونگی ارزشیابی دانش اموز و نوع تکالیفی که در این مبحث می توان از دانش آموز انتظار داشت نیز نکاتی ذکر گردیده و در ادامه به آموزش دروس به روش گفته شده می پردازد.
فهرست مطالب کتاب راهنمای تدریس تفکر و پژوهش ششم دبستان به شرح زیر می باشد:
- فصل اول: معرفی برنامه ی درسی
- فصل دوم: مبانی یاددهی- یادگیری در برنامه درسی تفکر و پژوهش
- فصل سوم: مولفه ها و فرایند یاددهی – یادگیری هر درس
معرفی کتاب های راهنمای تدریس
تلاشها و عملکرد معلمان در هر جامعهای قابل توجه بوده و هست. چراکه بر نحوه شکوفایی نسل یا نسلها تأثیر گذارند. بر همین اساس توجه به توانمند نمودن این قشر و بهبود بخشیدن به عملکردشان از طریق ارائه پیشنهادها والگوها امری لازم و ضروری به حساب میآید. از همینرو مؤلفین و مدرسین دفتر تدوین و تألیف کتب درسی که اشراف بیشتری بر محتوای دروس دارند، طی تلاشهایی درخور و شایسته اقدام به انتشار کتابهایی تحت عنوان «کتاب های راهنمای تدریس» نمودهاند. در این کتابها سعی شده تا با شناسایی نیاز معلمان در امر تدریس و ارائه راهحلهای کاربردی برای آنها، آموزگاران را ضمن توانمند ساختن در زمینه نظری، در زمینههای عملی نیز به مهارتهای لازم برسانند.
در این کتابها، مؤلفان سعی نمودهاند تا در راستای اهداف بیان شده، الگویی را معرفی نمایند که به وسیله آن با در نظر داشتن دانش و تخصص معلمان، آنها مدیریت کلاسداری و روشهای آموزشی، شیوههای ارزشیابی و مهارتهای تفکر و درگیر کردن دانشآموز با مسائل را که از خصوصیات و مبانی علم «پداگوژی» است را بیاموزند.
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
راهنمای عملی مربیان در برنامه ها و فعالیت های کودکان ۵ تا ۶ سال
-
با اخذ تائیدیه از “دفتر انتشارات تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی” به شماره “۲۲۴۹۱-۱۳۹۷/۱۱/۳۰” و ثبت در کتابخانه رشد.
-
معرفی شده با عنوان کتاب مناسب برای محتوای آموزشی با رویکرد رشد همه جانبه کودکان سازمان بهزیستی کشورطی بخشنامه شماره ۹۰۰/۹۸/۷۱۸۳۱ – ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ به کلیه استان های کشور.
کتاب شامل ۱۱ فصل به شرح زیر می باشد:
-
کلیات
-
فصل اول – رویکردها و تئوری های آموزش پیش از دبستان
-
فصل دوم – آموزش پیش از دبستان در سایر کشورها
-
فصل سوم – در آموزش کودکان پیش از دبستان به دنبال چه اهدافی هستیم؟
-
فصل چهارم – اصول آموزش و پرورش کودکان پیش از دبستان
-
فصل پنجم – روش های آموزش و پرورش کودکان پیش از دبستان
-
فصل ششم – ویژگی های کودکان ۵ تا ۶ سال
-
فصل هفتم – وظایف و ویژگی های ایده آل برای مربیان مراکز پیش از دبستان
-
فصل هشتم – چیدمان فضا، تجهیزات و استانداردهای فیزیکی مراکز آموزشی
-
فصل نهم – ضرورت و اهمیت ارتباط مربیان مرکز با خانواده کودکان
-
فصل دهم – محتوای اموزشی مناسب برای کودکان پیش از دبستان
-
فصل یازدهم – ارزیابی از یادگیری کودکان پش از دبستان
-
منابع
تدریس یار فارسی ششم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور…
راهنمای تدریس مطالعات اجتماعی سوم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس مطالعات اجتماعی سوم دبستان کتاب راهنمای تدریس مطالعات اجتماعی سوم دبستان با راهنمای تدریس درس به…
۲,۱۲۰,۰۰۰ ریال
10 عدد در انبار
10 عدد در انبار